FAQ

Wat zijn de verzendtarieven?
België: Gratis verzending vanaf €50
België onder de €50: € 4,5 (thuislevering) of € 3,76 (postpunt)

Nederland: € 5,5
Luxemburg: € 10,55
Duitsland: € 13,43
Frankrijk: € 12,13
Spanje: € 15,7
Italië: € 13,36
Portugal: € 15,7
Oostenrijk: € 12,83
Denemarken: € 13,43
Finland: € 16,27
Zweden: € 16,83
Griekenland: € 23,8
Polen: € 17,89
Slovenië & Slowakijke: € 19,47


Wanneer komt mijn bestelling aan?
Wij streven steeds naar een levering binnen de 2-3 werkdagen binnen België en maximum 5 werkdagen binnen de EU. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een mail met een track & trace code zodat je jouw bestelling kan volgen. Moest je vragen hebben over de status van jouw bestelling, mail dan naar hello@thesunshineclub.be


Hoe worden The Sunshine Club boxen verstuurd?
Per post (Bpost of PostNL). Je kan kiezen om deze thuis te laten leveren of in een afhaalpunt. Onze Sunny boxes worden verzonden met verzekering en een handtekening bij ontvangst.


Kan ik laten leveren in een afhaalpunt?
Ja, dit kan je gemakkelijk ingeven bij de checkout. Dit is momenteel enkel mogelijk binnen België.


Wat indien ik niet thuis was tijdens de levering?
Je zal een briefje in de brievenbus ontvangen en dan kan je onze Sunny box gaan afhalen in een postpunt.


Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, van zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een mail met een track & trace code zodat je jouw sunny box kan volgen.


Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar de meeste landen binnen Europa (België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Polen, Oostenrijk, Zweden, Finland, Denemarken,....). Je kan dit gemakkelijk op onze checkout pagina vinden.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar hello@thesunshineclub.be met jouw bestelnummer als je iets wilt wijzigen. Wij kunnen uw gegevens nog een tijdje bijwerken voordat uw bestelling wordt verzonden.


Kan ik een Sunny box rechtstreeks naar een geliefde sturen?
Ja, dat kan! Je kan gemakkelijk bij de checkout het adres van jouw geliefde ingeven (bij 'verzendadres'). Zij zullen nooit een factuur ontvangen want die sturen we enkel per mail.


Wat indien ik meerdere boxen wil bestellen voor verschillende adressen?
Deze zal je momenteel nog apart moeten ingeven en betalen. Indien dit over een grote bestelling gaat, contacteer ons dan via hello@thesunshineclub.be en dan kijken we wat we voor jou kunnen doen!

Welke betaalmogelijkheden accepteren jullie?
Je kan veilig online betalen met PayPal, Bancontact, Kredietkaart, KBC-Betaalknop, Belfius Direct Net, Apple Pay, SOFORT Banking en iDEAL.

Kan ik een zakelijke factuur krijgen?
Ja, dit kan je bij de checkout aanvinken en wij versturen deze dan per mail. Vergeet dit zeker niet aan te vinken!


Zit mijn factuur bij de levering?
Nee, er zit nooit een factuur bij de levering zodat je onze Sunny box rechtstreeks kan opsturen naar een geliefde én zo wordt er ook geen papier verspild. Je ontvangt jouw factuur enkel per mail.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Oh dit zouden wij jammer vinden! Binnen de 14 dagen na ontvangst kan je jouw retour melden via mail (hello@thesunshineclub.be). Nadien heb je 14 dagen de tijd om jouw pakket te retourneren.Dit kan enkel indien de producten ongeopend en onbeschadigd zijn. Retourzendingen zijn op eigen kosten. Indien wij jouw pakket ontvangen en dit aan de voorwaarden voldoet, wordt het bedrag teruggestort. Hierover kan je meer info vinden in onze algemene voorwaarden.

Wat moet ik doen indien er iets fout ging met mijn bestelling?
Mail dan zo snel mogelijk naar hello@thesunshineclub.be en voeg foto’s toe bij eventuele beschadiging. Een officiële klacht moet je binnen de 8 dagen na ontvangst indienen per aangetekende zending conform onze algemene voorwaarden.

Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?
Ja, je kan een wenskaart toevoegen aan jouw sunny box waar wij een tekst voor jou op kunnen schrijven of je vult deze nadien zelf in.


Kan ik zelf een sunny giftbox samenstellen?
Helaas is dit momenteel niet mogelijk. Als je dit graag zou willen, mail ons dan via hello@thesunshineclub.be en dan kijken we wat voor jou kunnen doen.

Zijn jullie Sunny boxes volledig vegan en cruelty free?
ABSOLUUT! Zowel de producten als de verpakking van onze Sunny boxes zijn volledig vegan en cruelty free. We hebben hierbij echt op élk detail gelet, daarom bevatten onze boxen en de verpakking geen enkele materialen die op dieronvriendelijke wijze wordt geproduceerd, wat helaas wel vaak het geval is.


Zijn jullie producten organic/natuurlijk?
De meeste producten zijn 100% natuurlijk. Je kan dit telkens terugvinden bij de productinfo. Zoals je kan zien werken we met heel wat merken die een organic label dragen (zoals het Ecocert, COSMOS, of NatCert label).


Kan ik meer informatie vinden over de merken waarmee jullie werken?
Ja, wij zetten onze merken graag in de kijker in onze blogs. Dit kan je vinden onder het tabblad “Inspiratie” op de homepage.


Letten jullie op duurzaamheid?
Absoluut! En dit op verschillende vlakken:
1) De verpakking: Om de giftbox en producten te beschermen gebruiken we milieuvriendelijke, recycleerbare houtwol en een theedoek van organisch katoen die je kan hergebruiken.
2) Onze sunny box zelf. Dit is een stevige magnetische doos die je kan hergebruiken.
2) Heb je al gemerkt dat wij met heel wat merken samenwerken die duurzaamheid hoog in het vaandel dragen? Wij hebben de focus gelegd op merken die vegan, cruelty free en clean zijn én de meeste merken zijn ook duurzaam.

Kan ik een samenwerking aanvragen?
Natuurlijk! Wij verwelkomen graag nieuwe merken die aan onze waarden voldoen en ook voor andere samenwerkingen staan wij open! Stuur een mailtje naar hello@thesunshineclub.be met als onderwerp "samenwerking".


Can I share sunshine?
Zeker en vast! Wij bouwen graag onze ‘community’ verder uit en dit is enkel mogelijk met mensen die dezelfde waarden delen. Verspreid positiviteit en zonneschijn door ons verhaal op social media te delen @thesunshineclub.be en #sunshineclub

Wij staan constant in contact met onze volgers, en wij verwennen onze toegewijde ambassadeurs met onverwachte zonneschijn!

Wil je up to date blijven en niets missen? Stuur een mailtje naar hello@thesunshineclub.be met onderwerp "join the club".

Ben je ook een toegewijde ambassadeur die ons verhaal deelt? Dan worden jou contactgegevens toegevoegd aan onze ‘premium ambassador list’. Hieraan zijn heel wat voordelen verbonden: extra kortingen, toegang tot limited edition premium boxen, vouchers, … en zoveel meer!

Heb je nog een vraag voor ons?